środa, 4 stycznia 2017

Ciekawostki cz.4

Hej!
Dziś mam dla Was kolejną porcję ciekawostek :)

1. Najbardziej kalorycznym warzywem jest soja, ma ona około 328 kalorii na 100gram :o


2. Kapusta jest warzywem o największej zawartości wody. Posiada jej aż 91%. 


3. Miliard ślimaków rocznie kończy życie jako posiłek dla człowieka.


4. Jedna mała puszeczka coli zawiera dzienne zapotrzebowanie naszego organizmu na cukier.


Napiszcie w komentarzach czy kiedykolwiek jedliście ślimaki :D
Może nawet niedługo pojawi się do nich jakiś przepis ^^




31 komentarzy:

  1. Fajne ciekawostki:)
    Ja piję colę raz na jakiś czas, ale piję soki słodzone, więc też słabo;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, ze o tak dużej ilości wody w kapuście nie miałam pojęcia :) świetne ciekawostki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ciekawostki, więcej takich wpisów! :)
    Piękne tło :)
    Pozdrawiam, obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Soja może i kaloryczna ale jaka pyszna i zdrowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, można dużo się nauczyć. Zapraszam też do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedne ślimaki :( Bardzo ciekawy post :) Jak to pisali na górze- można się dużo nauczyć, więc więcej takich wpisów! :) Pozdrawiam, http://alexandra-perzanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście ciekawe ciekawostki! Można się wiele nauczyć!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/2017/01/pretty-things.html

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny post ;) Fajnie bo można się czegoś dowiedzieć ;)
    https://momentformenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ughhhh ślimaki fuuuuuuuuuj
    Soja i tak ma mniej kalorii niż paczka czipsów XD

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie nie jadłam i chyba nigdy nie spróbuje :) Ciekawe ciekowstki :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie jadłam,alr moze kiedys sprobuje.Ja to taka dzika do nowych smaków hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze obrzydzało mnie to jak można jeść ślimaki :o

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie to nigdy nie próbowałam,bo nie było okazji,ale szczerze mówiąc to chętnie bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, fajny post :) Nigdy nie próbowałam ślimaków i chyba nikt mnie do nich nie przekona!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie próbowałam ślimaków i nie mam zamiaru próbować. Bardzo ciekawy post! https://nataliaslifes.blogspot.com/2017/01/podsumowanie-jesieni-co-przeczytaam.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie ciekawie :) Nie zjadłabym ślimaka.
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny fajny post z ciekawostkami. Wiedziałam że cola jest słodka ale nie żeby aż tak!
    Nigdy nie jadłam ślimaków.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post :) Nawet nie wiedziałam o tych ciekawostkach :>
    Zapraszam Cię również do mnie http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jadłam choć miałam okazję :) fe:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne ciekawostki, nie wiedziałam, ze tyle ślimaków jest zjadanych :)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Slimakow nie jadlam. Ale u mnie w miejscowości jest hodowla ślimaków, które wysylane sa do Francji i tam kończą swój żywot na talerzu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo interesujące ciekawostki. Ja ślimaków nie jadłem ale w sumie gdybym miał okazje to bym spróbował.
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie jadłam i nie mam zamiaru haha Fajne ciekawostki ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wow swietne sa te ciekawostki! Nie mialam pojecia o wiekszoszci z nich :P
    btw zapraszam do mnie na wakacje w srodku zimy...wybierz sie ze mna w podroz do Tajlandii <3
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/01/02/one-night-in-bangkok/

    OdpowiedzUsuń
  25. niewirygodne, to o ślimakach aż zatrważające...

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo chętnie, już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Soja zawsze wydawała mi się podejrzana...
    Niby kapusta głowa pusta, a tu proszę, jednak jest pełna wody. Całe życie w kłamstwie. Jak tu żyć. Jak tu żyć.
    Ślimaka nie tknę, ale mogę Wam zdradzić ciekawostkę a propos Francuzów:
    Wycofująca się z Moskwy, wygłodniała armia Napoleona, gdy przechodziła przez ogołoconą z pożywienia Polskę, bardzo rzadko mogła liczyć na normalny posiłek. By przetrwać, wygłodniali żołnierze zaczęli jeść nasze ślimaki. I tak właśnie narodziła się miłość winniczko-francuska:)
    https://scofferchef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń