wtorek, 17 stycznia 2017

Pomidorsony w akcji

Składniki:

  • woda (najlepiej jakby był rosół)
  • 100g makaronu
  • 2 pomidory
  • 1 cebula
  • 1 ząbek czosnku
  • sól/pieprz
  • oregano
  • bazylia

Przygotowanie: 

Przesmażamy cebulę. Do tego dodajemy czosnek, a następnie posiekane pomidory (można wcześniej zdjąć skórę, ale nie trzeba) i całość razem przesmażamy. Później zalewamy wszystko rosołem i dodajemy surowy makaron. Czekamy 5/10 minut, aż makaron dojdzie. Doprawiamy solą, pieprzem oraz oregano i bazylią.


Smacznego!


8 komentarzy:

  1. Takie spaghetti musi być pyszne, też często robię je w domu, jednak używałam pomidorów z puszki :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie dania! <3 obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłodniałam :D
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekaj, czekaj. Chcesz mi powiedzieć, że na zdjęciu nr 1 jest ten sam makaron co na zdjęciu nr 2? Jak zrobiłeś, że zrobił się płaski? Nie nie nie to straszne! Powiedz, że to są dwa różne makarony albo nazwę Cię "Mordercą klusek";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest to ten sam makaron :D
      tylko inaczej wyszedł na pierwszym zdj :D
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Wow! Ale numer. Bardzo ładne zdjęcie, tak a propos:) Zdradzisz gdzie kupiłeś talerz? Ma bardzo oryginalny kształt.

      Usuń
    3. na internecie wszystkie kupuje :D
      tan akurat jest z Ambitiona :D :D

      Usuń