czwartek, 15 grudnia 2016

Krem z marchewki

Jak co czwartek mam dla Was dwa nowe przepisy! :D
Dziś dowiecie się jak zrobić pyszny krem marchewkowy z nutką ostrości oraz coś na zimno, czyli jaja przepiórcze z pomidorkami cherry

Krem z marchewki

Składniki: 
  • 5 marchewek
  • trochę selera
  • odrobinę pietruszki
  • sól/pieprz
  • olej
  • cebula
  • suszone chili 

Przygotowanie:  

Marchewkę, seler oraz pietruszkę obieramy. Kroimy cebulę, wszystko wrzucamy na rozgrzaną patelnię i podsmażamy. Robimy to, aby krem nabrał dodatkowych smaków :> 
Po podsmażeniu przykrywamy wszystko wodą i przekładamy do garnka, do tego dodajemy jedną papryczkę suszonego chili i gotujemy do zmięknięcia warzyw. Czyli około 20 minut. 
Po ugotowaniu się warzyw, wszystko blendujemy do uzyskania jednolitej masy. Dodajemy sól i pieprz do smaku i gotowe!


Smakówa!

3 komentarze:

  1. Ooo, moje klimaty, a przepis na ten krem to już w ogóle! Na pewno jeszcze przed Świętami zrobię!
    http://guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam krem z brokułów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio miałem okazje skosztować podobnego kremu u mojego kolegi. Było bardzo pyszne :) Pozdrawiam Pomau-nolimits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń